Diskuzní fórum o účetnictví
Vložil admin 20.4.2013 v 16:32
Musí se účetní programy uchovávat s danou firmou ?
Vložil Libuše 20.4.2013 v 16:39
Myslím, že musí - asi ze zákona je povinnost uchovávat a archivovat fyzicky faktury a lístečky po danou dobu. Je tomu tak i s
programem pro danou firmu třeba pro 5 let nazpět ?
Vložil admin 20.4.2013 v 18:42
Účetní programy ne a ani účtovaná firma, ale musíte mít vše v elektronické podobě = výstupy a v papírové podobě - list papíru a zaarchivováno a např na médiu v pdf.
Ale je vždy vhodnější mít i SW s účetní firmou. Není to vyžadováno zákonem, ale pokud přijde kontrola, a zjistí, že něco chybí, tak je nejrychlejší, co chybí vytisknout a doplnit.
Takže nemusí.
Vložil karpik 10.7.2015 v 22:09
Už nemám program zálohovaný - co s tím ?
Dá se nějak obnovit starý program ? Co s chybějícím programem ?
Zpracování daňové evidence, Zpracování účetnictví, Zpracování mzdové agendy a personalistiky,
Zpracování daňových přiznání ke všem daním, tj. daň darovací, daň z nemovitosti, daň z přidané hodnoty,
daň z příjmu FO, daň z příjmu FO ze závislé činnosti a fun. prožitků, daň z příjmu PO, daň dědická, daň silniční.
Řešení daňových kontrol, Zastupování na úřadech, Dohled nad vedením účetnictví, Poradenská činnost v oblasti exekucí,
Aplikace daňových zákonů v souvislosti s právními předpisy (ObchZ, ObčZ, TrZ, atd.),
Aplikace řešení DPH v rámci EU i třetích zemí, Zakládání nových společností, Transformace společností, fúze,
řešení daňových dopadů, Krizové řízení obchodních firem. Kupní smlouvy.